top of page

Vývoj na míru

Vytvoříme pro vás řešení, které bude odpovídat přesně vašim potřebám. 

Observability (APM)

Mějte své aplikace pod kontrolou a identifikujte případné problémy včas. 

DocuSign

Elektronizace dokumentů vám umožní soustředit se na priority vašeho podnikání.

Team leasing

Nechte vedení a péči o vývojářský tým na nás, vám tak zbyde více času na váš core business.

Umělá inteligence

AI se stává přirozenou součástí informačních ekosystémů. Nezůstávejte stát bokem.

File Transfer: klientská zóna

FileTransfer je pracovní název pro naši vlastní klientskou zónu. Jedná se o online prostředí, které slouží jako platforma pro komunikaci mezi institucí a klientem.

Díky této platformě může klient získat přístup ke svým smlouvám a dokumentům. Klient může přes platformu také nahrávat dokumenty a posílat instituci. Součástí zóny je také online / offline chat umožňující snadnou komunikaci klientů s institucí Toto online prostředí je bezpečné a šifrované, aby se zabránilo neoprávněnému přístupu nebo zneužití informací.


Společnost Blogic vytvořila klientskou zónu jako white-label řešení. To znamená, že její vzhled a funkce jsou přizpůsobeny specifickým požadavkům a potřebám institucí, finančním poradcům a dalším. Vše pod vlastním logem a brandingem. Tento přístup umožňuje nabízet klientům unikátní a spolehlivé online prostředí pro komunikaci a spravování dokumentů.

Tato klientská zóna je využitelná i pro finanční poradenství. Finanční poradci mohou pomocí této platformy poskytovat svým klientům online poradenství ohledně jejich finančních záležitostí, a to buď přes chat nebo prostřednictvím sdílených dokumentů a tabulek. Toto řešení je efektivní a pohodlné pro obě strany, a umožňuje finančním poradcům poskytovat kvalitní a dostupné finanční poradenství svým klientům.


Další výhodou klientské zóny je, že klient má všechny své smlouvy a dokumenty uložené na jednom místě a může tak snadno přistupovat online. Toto usnadňuje klientům správu a organizaci svých finančních záležitostí, a umožňuje jim rychle a efektivně vyhledávat a procházet své smlouvy a dokumenty. Klientská zóna také nabízí možnost automatického upozornění, když jsou smlouvy blízko konce platnosti nebo je nutné je obnovit, což pomáhá klientům předcházet možným problémům nebo sankcím.


Samozřejmostí je možnost propojení s externími systémy pomocí API (Application Programming Interface). To znamená, že klientská zóna může být snadno integrována do jiných aplikací a systémů, což umožňuje automatizovat a zefektivnit práci s dokumenty a daty. Například lze propojit klientskou zónu se sjednávačem finančních produktů nebo CRM systémem, aby se data mezi nimi mohla vzájemně synchronizovat a sdílet. Toto řešení je pro instituce výhodné, protože jim umožňuje využívat výhody různých systémů bez nutnosti složitého a nákladného manuálního zadávání dat.


Máte zájem o spolupráci?

Nechejte nám kontakt, ozveme se.

bottom of page