
Team leasing
Nechte vedení a péči o vývojářský tým na nás, vám tak zbyde více času na váš core business.
Využití elektronického podpisu
Využití elektronického podpisu je téměř bez hranic. Podívejte se, jak může elektronický podpis digitalizovat právě váš obor.
Finanční poradenství
Automatizujte procesy finančních dohod, zrychlete dobu onboardingu a zmírněte rizika pro vysoce regulovaná odvětví.
-
Otevření účtu
-
Žádosti o půjčky a hypotéky
-
Účetní závěrka
-
Změny adresy nebo příjemce
-
KYC

Pojištění
Dodávejte zásady a vyřizujte nároky rychleji. Poskytněte svým agentům a pojistníkům zprostředkování bez problémů.
-
Aplikace
-
Zprávy o nehodách
-
Změna adresy
-
Lékařské zprávy
-
Pojistné podmínky

Reality
Odesílejte a podepisujte všechny své realitní dokumenty digitálně. Dopřejte svým klientům a zaměstnancům moderní zážitek, který si zaslouží.
-
Seznam dohod
-
Nájemní, nájemní a bytové smlouvy
-
Registrace a licencování agenta
-
Ocenění a zveřejnění

Personalistika
Transformujte své HR a personální procesy, od náboru až po odchod do důchodu.
Nabídkové dopisy
Ověření pozadí
Smlouvy NDA
Papírování na palubě
Hodnocení výkonu

Obchod
Uzavírejte obchody rychleji a efektivněji pomocí pár kliků ve Vašem CRM.
-
Prodejní smlouvy
-
Zpracování prodejní objednávky
-
Zvláštní smluvní podmínky
-
Dohody
-
Přehled o stavu smlouvy

Další
Možnosti využití elektronického podpisu jsou téměř nekonečné, můžete jej využít například i v těchto oblastech:
-
Legal
-
Finance
-
IT
-
Procurement



Naše společnost je partnerem a implementátorem světového leadera v oblasti digitálních podpisů - DocuSign. Zlepšete uživatelskou zkušenost s vaší službou pomocí digitálního podepisování.
Řešení světového leadera

DocuSign je elektronický management systém, díky kterému uživatelé mohou elektronicky podepisovat, schvalovat a archivovat dokumenty. Umožňuje také sledování a ověřování podpisů a práci s dokumenty v reálném čase. Využití najde především v obchodních a právních kruzích.
Zlepšete zkušenost svých zákazníků
Spotřebitelé, partneři, zaměstnanci a prodejci očekávají pohodlné a rychlé dohody. Umožněte jim podepsat prakticky jakýkoli typ smlouvy na téměř jakémkoli zařízení.
Poskytněte svým zákazníkům intuitivnější zážitky prostřednictvím vlastní značky a responzivního podepisování.

Zvyšte efektivitu podnikání a snižte náklady
Umožněte svým týmům rychle připravovat, směrovat a schvalovat dohody, aby se mohly soustředit na celkový obraz.
Začněte se sdílenými šablonami, společným komentováním a dalšími funkcemi připravenými k použití a využijte konfigurovatelných pracovních postupů, abyste se vypořádali se svými nejobtížnějšími výzvami ohledně dohody.

Zvyšte zabezpečení a usnadněte dodržování předpisů
Chraňte své smlouvy pomocí zabezpečení a kontroly dodržování předpisů na podnikové úrovni, aniž byste obětovali uživatelskou zkušenost. Získejte další vrstvu zabezpečení s vylepšenou identifikací signatářů a robustními možnostmi detekce hrozeb.

Spojte se se všemi nástroji, které již používáte
Snadno integrujte své smlouvy s aplikacemi podle vašeho výběru, včetně Salesforce, Microsoft, Google, Zoom a dalších. Připojte a rozšiřte své podpisové pracovní postupy pomocí špičkového počtu předpřipravených integrací a oceňovaných rozhraní API.

2 dny
i více k dokončení většiny dohod. Ušetřený čas tak věnujete důležitějším činnostem.
150 Kč
v průměru na jeden dokument. Kromě snížení nákladů navíc zvýšíte produktivitu zaměstnanců.
S každým elektronickým podpisem ušetříte
Máte zájem o spolupráci?
Nechejte nám kontakt, ozveme se.