Vytvoříme pro vás řešení, které bude odpovídat přesně vašim potřebám.
Mějte své aplikace pod kontrolou a identifikujte případné problémy včas.
Elektronizace dokumentů vám umožní soustředit se na priority vašeho podnikání.
Nechte vedení a péči o vývojářský tým na nás, vám tak zbyde více času na váš core business.
AI se stává přirozenou součástí informačních ekosystémů. Nezůstávejte stát bokem.
Fakturoid: Automatizace procesu zpracování faktur

Co jsme dělali:
Technologie:

Marketing Director and Deputy Head of Sales
Potřeba klienta:
Řešení:
Fakturoid je modul našeho interního informačního systému IBIS, který hlídá správný chod naší společnosti. Tento software se stará o správu projektů
a úkolů, u kterých hlídá dodržování nastaveného workflow a umožňuje snadné vytváření a spravování objednávek a vykazování práce. Tento systém poskytuje projektovým managerům přehled o stavu všech současných projektů a umožňuje jim rychle a efektivně sledovat čerpání rozpočtů. Součástí je
i kalkulačka pro přípravu rozpočtů pro jednotlivé projekty. Proces je tak velice efektivní. Projektový manager pouze určí počet zapojení jednotlivých lidí a systém již sám vytvoří kalkulaci a objednávku pro klienta. Díky propojení s nástrojem pro řízení projektů (Jira) bylo možné zefektivnit přípravu výkazů prací z několika hodin měsíčně doslova na pár kliknutí. Toto významně zefektivnio práci projektových managerů a usnadnilo správu projektů. Samozřejmostí je i proces schvalování objednávek a výkazů ze strany klienta, který je automaticky hlídán a připomínán. Projektový manager se tak může plně věnovat projektovému řízení místo psaní urgencí. Tento systém je další člen našeho úžasného týmu a každé společnosti bychom doporučovali takového Fakturoida mít mezi sebou!

Fakturoid: Automatizace procesu zpracování faktur
Fakturoid je modul našeho interního informačního systému IBIS, který hlídá správný chod naší společnosti. Tento software se stará o správu projektů a úkolů, u kterých hlídá dodržování nastaveného workflow a umožňuje snadné vytváření a spravování objednávek a vykazování práce.
Tento systém poskytuje projektovým managerům přehled o stavu všech současných projektů a umožňuje jim rychle a efektivně sledovat čerpání rozpočtů. Součástí je i kalkulačka pro přípravu rozpočtů pro jednotlivé projekty. Proces je tak velice efektivní. Projektový manager pouze určí počet zapojení jednotlivých lidí a systém již sám vytvoří kalkulaci a objednávku pro klienta.
Díky propojení s nástrojem pro řízení projektů (Jira) bylo možné zefektivnit přípravu výkazů prací z několika hodin měsíčně doslova na pár kliknutí. Toto významně zefektivnio práci projektových managerů a usnadnilo správu projektů.
Samozřejmostí je i proces schvalování objednávek a výkazů ze strany klienta, který je automaticky hlídán a připomínán. Projektový manager se tak může plně věnovat projektovému řízení místo psaní urgencí.
Tento systém je další člen našeho úžasného týmu a každé společnosti bychom doporučovali takového Fakturoida mít mezi sebou!