top of page

Développement sur mesure

Nous créerons pour vous une solution qui correspondra exactement à vos besoins.

Observabilité (APM)

Gardez vos applications sous contrôle et identifiez les problèmes potentiels en temps réel.

DocuSign

La numérisation des documents vous permettra de vous concentrer sur les priorités de votre entreprise.

Louage d'équipe

Laissez-nous gérer et prendre soin de votre équipe de développement, vous aurez ainsi plus de temps pour vous concentrer sur votre activité principale.

Intelligence artificielle

L'IA devient une partie naturelle des écosystèmes d'information. Ne restez pas à l'écart.

Support Specialista (nsure)

Pro náš projekt nsure hledáme Support Specialist!


Nabízíme Ti možnost stát se součástí našeho Blogic týmu, který vyvíjí softwarová řešení pro jedničky na trhu v oblasti FinTech, InsurTech, startupů a dalších oblastí nejen v České republice. Jsme ze Zlína, kde máme moderní kanceláře na Jižních Svazích (vedle FAI UTB).


Pro náš projekt nsure (nejmodernější B2B srovnávač a sjednávač pojistných produktů a hypoték) hledáme šikovného kolegu / kolegyni na pozici Support specialist (L1/L2 support). Budeš primárně zodpovědný/á za komunikaci s klienty, posílání sdělení, přípravu reportů atp. Nutný je zájem o IT a ideálně i technický backround. Výhodou je znalost SQL, zkušenost s IT supportem a zkušenost s manuálním testováním.


Co Tě u nás čeká?

  • Komunikace (písemná i telefonická) se zákazníky a nsure týmem - budeš kontaktní osoba pro klienty

  • Správa servisních issues (ticketů) v našem heldpeskovém systému

  • Zpracování příchozích požadavků, případné předání na další členy týmu

  • Kontrola logů, analýza četností, tvorba reportů

  • Práce v databázi, příprava podkladů pro další zpracování pro vývojáře a ostatní členy týmu

  • Proaktivní informování klientů o stavu řešení jejich požadavků

  • Tvorba podkladů pro obchodní prezentace


Jaké kvality jsou pro nás důležité:

  • Prozákaznický přístup

  • Týmovost, proaktivita, drive

  • Dobré komunikační dovednosti

  • Orientace v IT

  • Odolnost proti stresu

  • Analytické myšlení


Dále uvítáme:

  • Znalost SQL

  • Předchozí zkušenosti s IT supportem

  • Zkušenost s Redmine Helpdesk, případně Jira, Confluence, ...

  • Pokud rád/a komunikuješ a máš organizační schopnosti

  • Angličtina na komunikativní úrovni

  • Zájem o FinTech, InsurTech a nové technologie

  • Zkušenost s vývojem, testováním


Co nabízíme:

  • Přátelské prostředí bez korporátního přístupu

  • Možnost karierního růstu (business analýza, testování, quality assurance ...)

  • Možnost výplaty části mzdy v Bitcoinu (Coinwage.io)

  • 25 dní dovolené

  • Spolupráci na HPP na full-time


Pokud máš rád/a podnětnou práci, hledáš samostatnost, odpovědnost a kolektiv, který Tě bude inspirovat, pak se určitě přihlas! Máš-li nějaké dotazy, tak se ozvi Radkovi, který s Tebou rád nabídku probere.

Radek Zelda

Recruitment manager

+420 604 222 615

Zlín

Full-time

CARRIÈRE

Support Specialista (nsure)

Laissez-nous un contact, nous vous répondrons.

Êtes-vous intéressé par un emploi?

Nahrát soubor
bottom of page