Entwicklung maßgeschneidert
Wir entwickeln Lösungen, die genau Ihren Bedürfnissen entsprechen.
Observability (APM)
Behalten Sie Ihre Anwendungen unter Kontrolle und erkennen Sie mögliche Probleme frühzeitig.
DocuSign
Die Elektronisierung von Dokumenten ermöglicht es Ihnen, sich auf Ihre geschäftlichen Prioritäten zu konzentrieren.
Team leasing
Wenn Sie die Verwaltung und Betreuung des Entwicklungsteams uns überlassen, bleibt Ihnen mehr Zeit für Ihr Kerngeschäft.
Künstliche Intelligenz
Die KI wird zu einem natürlichen Bestandteil von Informationsökosystemen. Stehen Sie nicht abseits.
File Transfer: klientská zóna

Co jsme dělali:
Technologie:

Marketing Director and Deputy Head of Sales
Potřeba klienta:
Řešení:
FileTransfer je pracovní název pro naši vlastní klientskou zónu. Jedná se o online prostředí, které slouží jako platforma pro komunikaci mezi institucí a klientem. Díky této platformě může klient získat přístup ke svým smlouvám a dokumentům. Klient může přes platformu také nahrávat dokumenty a posílat instituci. Součástí zóny je také online / offline chat umožňující snadnou komunikaci klientů s institucí Toto online prostředí je bezpečné a šifrované, aby se zabránilo neoprávněnému přístupu nebo zneužití informací. Společnost Blogic vytvořila klientskou zónu jako white-label řešení. To znamená, že její vzhled a funkce jsou přizpůsobeny specifickým požadavkům a potřebám institucí, finančním poradcům a dalším. Vše pod vlastním logem a brandingem. Tento přístup umožňuje nabízet klientům unikátní a spolehlivé online prostředí pro komunikaci a spravování dokumentů. Tato klientská zóna je využitelná i pro finanční poradenství. Finanční poradci mohou pomocí této platformy poskytovat svým klientům online poradenství ohledně jejich finančních záležitostí, a to buď přes chat nebo prostřednictvím sdílených dokumentů a tabulek. Toto řešení je efektivní a pohodlné pro obě strany, a umožňuje finančním poradcům poskytovat kvalitní a dostupné finanční poradenství svým klientům. Další výhodou klientské zóny je, že klient má všechny své smlouvy a dokumenty uložené na jednom místě a může tak snadno přistupovat online. Toto usnadňuje klientům správu
a organizaci svých finančních záležitostí, a umožňuje jim rychle a efektivně vyhledávat
a procházet své smlouvy a dokumenty. Klientská zóna také nabízí možnost automatického upozornění, když jsou smlouvy blízko konce platnosti nebo je nutné je obnovit, což pomáhá klientům předcházet možným problémům nebo sankcím. Samozřejmostí je možnost propojení s externími systémy pomocí API (Application Programming Interface). To znamená, že klientská zóna může být snadno integrována do jiných aplikací a systémů, což umožňuje automatizovat a zefektivnit práci s dokumenty
a daty. Například lze propojit klientskou zónu se sjednávačem finančních produktů nebo CRM systémem, aby se data mezi nimi mohla vzájemně synchronizovat a sdílet. Toto řešení je pro instituce výhodné, protože jim umožňuje využívat výhody různých systémů bez nutnosti složitého a nákladného manuálního zadávání dat.

File Transfer: klientská zóna
FileTransfer je pracovní název pro naši vlastní klientskou zónu. Jedná se o online prostředí, které slouží jako platforma pro komunikaci mezi institucí a klientem.
Díky této platformě může klient získat přístup ke svým smlouvám a dokumentům. Klient může přes platformu také nahrávat dokumenty a posílat instituci. Součástí zóny je také online / offline chat umožňující snadnou komunikaci klientů s institucí Toto online prostředí je bezpečné a šifrované, aby se zabránilo neoprávněnému přístupu nebo zneužití informací.
Společnost Blogic vytvořila klientskou zónu jako white-label řešení. To znamená, že její vzhled a funkce jsou přizpůsobeny specifickým požadavkům a potřebám institucí, finančním poradcům a dalším. Vše pod vlastním logem a brandingem. Tento přístup umožňuje nabízet klientům unikátní a spolehlivé online prostředí pro komunikaci a spravování dokumentů.

Tato klientská zóna je využitelná i pro finanční poradenství. Finanční poradci mohou pomocí této platformy poskytovat svým klientům online poradenství ohledně jejich finančních záležitostí, a to buď přes chat nebo prostřednictvím sdílených dokumentů a tabulek. Toto řešení je efektivní a pohodlné pro obě strany, a umožňuje finančním poradcům poskytovat kvalitní a dostupné finanční poradenství svým klientům.
Další výhodou klientské zóny je, že klient má všechny své smlouvy a dokumenty uložené na jednom místě a může tak snadno přistupovat online. Toto usnadňuje klientům správu a organizaci svých finančních záležitostí, a umožňuje jim rychle a efektivně vyhledávat a procházet své smlouvy a dokumenty. Klientská zóna také nabízí možnost automatického upozornění, když jsou smlouvy blízko konce platnosti nebo je nutné je obnovit, což pomáhá klientům předcházet možným problémům nebo sankcím.
Samozřejmostí je možnost propojení s externími systémy pomocí API (Application Programming Interface). To znamená, že klientská zóna může být snadno integrována do jiných aplikací a systémů, což umožňuje automatizovat a zefektivnit práci s dokumenty a daty. Například lze propojit klientskou zónu se sjednávačem finančních produktů nebo CRM systémem, aby se data mezi nimi mohla vzájemně synchronizovat a sdílet. Toto řešení je pro instituce výhodné, protože jim umožňuje využívat výhody různých systémů bez nutnosti složitého a nákladného manuálního zadávání dat.