Vytvoříme pro vás řešení, které bude odpovídat přesně vašim potřebám.
Mějte své aplikace pod kontrolou a identifikujte případné problémy včas.
Elektronizace dokumentů vám umožní soustředit se na priority vašeho podnikání.
Nechte vedení a péči o vývojářský tým na nás, vám tak zbyde více času na váš core business.
AI se stává přirozenou součástí informačních ekosystémů. Nezůstávejte stát bokem.
Účel Blogic
Využít naše zkušenosti a odborné znalosti v oblasti umělé inteligence a vývoje software k vytvoření inovativních produktů, které nejen otevřou dveře k plnohodnotnému a odpovědnému využívání AI, ale také umožní nám i našim zákazníkům vytvářet významné a průlomové technologické inovace.
Základní hodnoty naší společnosti
Primárním cílem naší společnosti je, aby každý její člen od akcionáře až po řadového zaměstnance byl spokojený ve své práci i mimo ni. Věříme, že tato spokojenost se odvíjí od několika základních stavebních kamenů.
VÁŠEŇ PRO VÝVOJ SOFTWARU A UMĚLÉ INTELIGENCE
Hledání nových a lepších řešení, které posunou technologie a jejich využití na novou úroveň. Zkoumání, experimentování a překonávání technologických hranic s cílem vytvářet pokročilé, inteligentní aplikace.
EFEKTIVITA
Usilujeme o maximální využití dostupných zdrojů - času, financí. V praxi se to projevuje snahou o optimalizaci procesů, využívání technologií pro zvýšení produktivity a neustálé hledání lepších, rychlejších a nákladově efektivnějších způsobů práce.
PRACOVITOST
Dáváme důraz na poctivou práci, vytrvalost a odhodlání při dosahování cílů a plnění úkolů. Každý člen týmu motivován k vynikajícím výkonům, přičemž se oceňuje úsilí, píle a schopnost překonávat výzvy. Spolupracovník přistupuje k práci aktivně a efektivně, tzn. klade důraz na kvalitu, produktivitu a neustálé zlepšování.
STABILITA
Zajišťujeme finanční stabilitu naší společnosti i našich spolupracovníků.
ZÁKAZNICKÁ ORIENTACE
Potřeby a očekávání zákazníků jsou ve středu všech aktivit a rozhodování. Věříme, že úspěch a růst podniku jsou přímo spojeny s mírou spokojenosti a loajality zákazníků. Znamená to aktivní naslouchání zákazníkům, důkladným pochopením jejich požadavků a pružným přizpůsobováním nabídky produktů či služeb tak, aby co nejlépe vyhovovaly jejich potřebám. Nejedná se ale o slepé plnění všech požadavků zákazníka, ale o hledání rovnováhy mezi tím, co zákazník chce, a tím, co je pro firmu udržitelné a co přináší hodnotu oběma stranám.
RESPEKT, DŮVĚRA A SPRAVEDLNOST
Respekt a spravedlivé zacházení mezi spolupracovníky.
Vize
Stát se důležitou společností zapojenou do vývoje digitálního světa využívajícího umělou inteligenci.
Mise
Stát se důležitou společností zapojenou do vývoje digitálního světa využívajícího umělou inteligenci pomocí inovativních softwarových řešení.